Nagellack, övernattning och musik

Hej allihopa! :)

Är riktigt fint väder ute nu, var just ute och lackade naglarna. (rosa med grön-guldpaljetter ovanpå) Idag inviger jag även mina hängselshorts i jeans för den här sommaren! (skratt)

Ikväll kilar jag över till en yngre kompis och sover över, vi har iallafall planerat att kolla på Morf, men annars lär det vara ganska oplanerat. (skratt) Kul ska det bli åtminstone! :)

Sedan kan jag nämna att jag är på gång med nästa bok på boklistan, Längtans rike, tredje delen i Gemma Doylen trilogin nämligen. Lite sorgset känns det, för den är verkligen väldigt bra den där serien. Önskar att det fanns flera böcker! :/

Har inte så mycket mera att berätta, så tänkte göra detta till ett musikinlägg!

Alexander Rybak - 500 miles



//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0