Boklistan, ja!

Hej allihopa! :)

På min förra blogg hade jag en lista på böcker som jag skulle läsa. När jag sedan hade läst en bok "strök jag över" dens namn och länkade till bokrecensionen. Så här skriver jag om en boklista:
(Obs! Jag kommer möjligen att ändra den lite då och då!)

Fallen ängel, Becca Fitzpatrick

Den åttonde flickan, Monica Hughes

När jag hör din röst, Stephenie Meyer

Ljudet av ditt hjärta, Stephenie Meyer

Sagan om de två tornen, Tolkien

Gone, Lögner, Michael Grant

Häxa, Celia Rees (Obs! Jag håller på att läsa den i skolan så det kan ta ett litet tag)

Hungerspelen, Suzanne Collins

Fatta eld, Suzanne Collins

Revolt, Suzanne Collins

Det förlorade barnet, Blommornas krig 2, Tad Williams (Obs! Jag håller på att läsa den i skolan så det kan ta ett litet tag)

Längtans rike, Libba Bray

Så länge vi båda andas, Stephenie Meyer

Agnes Cecilia, Maria Gripe

Frost, Maggie Stiefvater


Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren, Cirkeln

Becca Fitzpatrick, Förlorad Ängel

 

Genom dina ögon, Stephenie Meyer

 

Under din hud, Melissa Marr

 

Berusad av evigt liv, Melissa Mar

 

Feber, Maggie Stiefvarter

 

Törst, Vampire Academy, Richelle Mead

 

Fruset blod, Vampire Academy, Richelle Mead

Sagan om konungens återkomst, Tolkien

 



//Amber_sweet

 

Trackback
RSS 2.0