Bokrecension: Tillsammans, andra boken

Hej allihopa! :)

Huga, har en del böcker som behöver recenseras nu... Nåja, är väll bara att bita ihop och börja!

Bokrecension:

Namn:
Tillsammans, andra boken
Handlar om: Terminen i åttan har passerat obemärkt från förra boken och endast Jakob och Theresa har kunnat träffa varandra. Alexander har gått i en annan skola mycket längre bort, hans familj ville nämligen komma bort från huset ett tag efter alla incidenter där. Men nu är det sommarlov igen och Alexander är tillbaka i det gamla huset, kan det tänkas gå bra? Theresa har fått mera självförtroende tack vare Jakob och av någon anledning är hon inte direkt på det bästa humöret... Fast det borde vara tvärt om när Alexander är tillbaka! Jakob i sin tur är bekymrad över sina föräldrar, deras ekonomi är verkligen inte särskilt bra...
Antal sidor: 180 st. i det bokformatet jag läste det.
Bokserien: Tillsammans, andra boken är andra boken i serien Tillsammans. Första boken heter Tillsammans
Kommentarer:
På något vis gillade jag första boken bättre, men den här blev som tur var bättre ju längre in i boken man kom. Den slutar en aningen spännande och helst skulle jag snabbt vilja hitta trean. :)
Grupp: Romantik, action och lite humor här och var.
Ålder: ca. 12-13+
Betyg: ♥♥♥½
Boken är skriven av: Denise Rudberg


//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: sara :DD

vill du bli länkad på min blogg i en vecka?



kolla isf in tävlingen på min blogg :D



http://sarasmile.blogg.se/2010/august/tavling.html#comment

2010-08-16 @ 11:28:59
URL: http://sarasmile.blogg.se/
Postat av: ania (:

Fin blogg ! :P

ÅÅ jag älskr den här boken

KOlla gärna in min blogg&kommentera :D

2010-08-20 @ 19:27:38
URL: http://aniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0