Sommar, böcker och nagellack

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det plötsligt varit så stilla här på bloggen, när jag väl kom hem från resan var det nämligen en del skolarbete att ta itu med och just har jag kämpat med de sista proven inför sommarlovet! Det börjar närma sig slutet på högstadiet och man tycker sig nästan att man ju alldeles just började sjuan. Jag minns även glatt hur duktig jag varit med min dokumentering via bloggen här, jag har fina exempel på hur en vanlig skoldag kunde se ut under de tidigare åren om man går tillbaka. En stor fördel med att blogga är just det här med att man kan gå tillbaka och minnas så mycket! :)

Under tiden har jag även hunnit läsa ut en del böcker, så det lär snart dyka upp flera nya recensioner... Och mycket flera lär det bli också när skolarbetet börjar vara klart för den här terminen! ;)

Jag kom ganska nyss utifrån där jag satt i solen och målade naglarna... Scenen i sig låter ju väldigt trevlig, om det nu inte hade råkat sig att en massa myror skulle ha valt att skynda förbi. Man tycker de borde förstå att man ju skulle lämna dem ifred om de även lämnade en ifred, men jag antar att det är för mycket begärt... (skratt) Dessvärre blev lacket inte särskilt lyckat pågrund av detta, men jag visar en bild på lacket jag köpte i Paris för någon vecka sedan! ;) (måste nog måla naglarna på det viset igen snart, såg ju riktigt fint ut!)



//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0