Skidning, prov och origami

Hej allihopa! :)

Förlåt att det varit så dålig uppdatering här återigen! :o Men det har varit fullt upp senaste tiden med scout, gymnasieansökning och en hel del skolarbete... Nå, nu ska det förhoppningsvis lugna ned sig!

Ni vill säkert höra hur den där förläggningen med scouterna gick också? Tja, jag klarade mig faktiskt igenom den med bara ett par blåmärken på knäna. Föll omkull gjorde jag väl flera gånger när vi väl gav oss ut i skogarna kring kårlokalen... Men jag tog ju mig fram iallafall! (skratt)

Nu har jag lärt mig att vika vattenbomber också! De är väldigt enkla och ser ganska söta och nätta ut.



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Vet ej om du svarat än (datan krånglar) men om du har det så kommer jag svara nån gång i helgen.

2012-03-08 @ 18:17:19
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Hej! Okej, så förargligt. Dock har jag inte hunnit svara ännu, så du kan nog ta det lugnt. :)

2012-03-09 @ 18:12:56
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Elsa

Åh, okej.

2012-03-09 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0