Shopping, plättstekning och musik

Hej allihopa! :)

Igår var det ordnat ett evenemang på stadsbiblioteket för Ålands alla nior. Eftersom det var under de sista lektionerna så stannade jag och en kompis i parallellklassen i stan efteråt för att shoppa tillsammans med en äldre kompis vi inte träffat på ett tag p.g.a. att hon går på gymnasium numera. Men det var kul att träffa henne igen och vi var och fikade tillsammans och kikade i klädbutikerna. :)

Idag ska jag till kompisen i parallellklassen tillsammans med äldre kompisen, har just stekt mig lite plättar till lunch och är ganska mätt nu. (skratt)

Har inte så mycket att berätta, så tänkte göra detta till ett musikinlägg:

Nightcore - Be ok



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber! Efter en lång, hemsk förkylning är jag tillbaka och svarar imorgon (lördag).

2012-03-30 @ 21:45:58
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Hej, så skönt att höra att du mår bättre nu! :)

2012-03-31 @ 09:30:19
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0