Prov, skidning och origami

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det har varit så dålig uppdatering än en gång, men just den här veckan har det varit fullt upp med att plugga inför franskaprovet som var idag. Det gick faktiskt ganska bra, så är skönt att kunna pusta ut och ta det lugnt nu! :) Dock lär det vara fullt upp nästa vecka med, då vi har svenskaförhör, engelskaprov och matteprov...

I helgen lär det bli kul, på scouterna har det ordnats en förläggning (man sover över vid kårlokalen) och under den skall vi skida. Själv är jag dock väldigt ovan med detta med skidor, men bara de inte planerat alltför krångliga saker lär det väl gå bra... (dock har de faktiskt förvarnat att vi inte ska ha några "nya fina skidor" med oss i och med att vi lär skida på ställen där skidorna kan ta en del skada... Vilket ju inte låter särskilt lovande!) Men jag har övat lite på gården senaste dagarna när jag fått tid över, så stå på skidorna kan jag ju iallafall! (skratt)

Senaste tiden har jag blivit förtjust i origami också. Pappersvikning. Jag har lärt mig att vika både tranor och liljor nu, så det ligger en massa sådana i olika färger och storlekar på skrivbordet och skräpar nuförtiden... (skratt) Men de är faktiskt riktigt fina, måste försöka lära mig flera roliga figurer att vika när jag får tid över! :)



//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0