Förvirrande design, shoppingfynd och knopar

Hej allihopa! :)
 
Oj, nu har jag också fått den nya designen på blogg.se... Är något förvirrande, hittade nätt och jämnt till att skriva ett nytt inlägg nu... (skratt) Nå, hade tänkt visa bild på en klänning, som nog egentligen var en kjol (second hand), som jag inhandlade för ett par dagar sedan. :)
 
 
 
Så slänger jag också in en bild på en riktigt söt knop jag hittade på nätet igår, satt sedan och knöt den flera gånger! (skratt) Bifogar även bild på hur ni själva kan göra den, är väldigt enkel! ;)
 
 
 
//Ambert_sweet

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Åh, den där klänningen/kjolen..! Hur mycket kostade den? Den var verkligen riktigt snygg.

2012-06-21 @ 11:23:17
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Hej! Jag instämmer fullständigt, tycker mycket om den. ^^ Om jag minns rätt kostade den faktiskt bara 7€, så det var lugnt sagt ett fynd.

2012-06-21 @ 15:47:39
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Elsa

Åh, ja. Men hur ser det ut om man har den som kjol istället? Kan även upplysa dig om att du har ett svar som väntar i inkorgen, om du inte sett det.

2012-06-21 @ 15:55:52
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Okej, men då skickar jag bild på den som kjol i mitt svar! :)

2012-06-21 @ 15:59:26
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Cool blogg du har :D

2012-06-24 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0