Dimension, franska och sommarlov

Hej allihopa! :)

Igår var det skolavslutning och för min del så gick jag ut nian. Kändes lite sorgligt när man kramade om allt och alla efteråt, men samtidigt ska det bli kul att få börja gymnasiet och börja plugga till det man vill. (fick dessutom reda på när jag kommit hem att jag kommit in dit jag ville! :D ) I övrigt är jag ganska nöjd med mitt avgångsbetyg och jag fick ett bokstipendium (Le Petit Prince) för franskan. (franskaläraren berättade efter omfamningen att hon köpt den i Paris dessutom!)

Igår kväll var det sista träffen niorna emellan förresten. Vi samlades och grillade korv och marshmallows, snackade och lyssnade på musik. Tyvärr var inte alla där, men det var trevligt ändå. :)

Idag vaknade jag olyckligtvis nog vid sjutiden och låg och drog mig tills åtta då jag tyckte det började bli lite väl i och med piggheten. (fast sedan efter frukosten kröp jag ned under täcket en stund till och drog mig... (skratt))

Tja, idag ska jag iväg med en kompis på scoutevenemang, men framöver skulle det väl kanske bli någon övernattning med en yngre kompis snart... Annars är det väldigt lugnt hittills! (skratt)



//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0