Blomvattnande, övernattning och städnoja

Hej allihopa! :)

 

På extraknäckandet idag diskade jag faktiskt mest... Även om man har diskmaskin så kan man ju liksom inte stoppa in saker som är hur smutsiga som helst... Nå, annars fick jag faktiskt bl.a. bära ut beställningar för första gången, vattna diverse blommor och putsa fönster, så alltför tokig dag var det ju ändå inte! ;)

 

Jo, i helgen är det dags för övernattning med en kompis ur förra parallellklassen och en äldre kompis. Hade tänkt att vi ska kolla på anime och steka oss plättar till middag, men annars är det väl lite oplanerat ändå... Men det är nog faktiskt nästan roligast så! (skratt)

 

I och med att mina kompisar kommer hit imorgon kväll och jag är på jobb under dagen har jag tillbringat kvällen med att städa nu. Egentligen har jag ju inte städnoja, men när man väl sätter igång och engagerat håller på i flera timmar utan särskilt mycket pauser känns det ändå lite på det viset... (skratt)

 
 
//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0