Virrande, söta sniglar och kokosbollar

Hej allihopa! :)
 
Igår virrade jag en del på extraknäckandet jo... Var jag inte nära att tappa saker så höll jag liksom på att snubbla på det hala köksgolvet. (skratt) Fast det var ju kul ändå, som vanligt. Tyvärr vet jag inte riktigt när de behöver mig igen, men de skulle höra av sig sade de.
 
När jag väl kom hem efter jobbet åt jag lite snabbt mellanmål och fixade sedan iordning allting inför övernattningen. När mina kompisar kom satt vi på mitt rum och pratade tills det började bli middagstid då vi stekte plättar (efter att vi varit en snabb sväng via närmaste butik för inhandling av grädde och choklad!) åt oss och lillasyrran. Vid sjutiden kollade vi på animen Legender från Övärlden. (den är ganska bra, rekommenderar den åt andra anime-intresserade!) Senare på kvällen var vi ute en sväng på promenad/körrunda då vi träffade på ett par riktigt söta sniglar, kunde inte låta bli att ta foto på dem! :D
 
 
När vi kom hem igen tittade vi på en gammal Bond-film som gick på tv till ganska sent. (vi skrattade hjärtligt åt bl.a. en biljakt där de rundade exakt samma kurva säkert tre gånger) Efteråt var vi uppe till ännu senare och pratade. ;)
 
När vi steg upp kring tio åt vi brunch och satt sedan och pratade ett slag igen. Tyvärr var ena kompisen tvungen att åka lite tidigare, men den andra stannade kvar några timmar till som vi fördrev med att diskuterade bl.a. kattor och böcker, spela på datorn lite och baka oss kokosbollar till mellanmål. (skratt)
 
//Amber_sweet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0