Skola, elektronik och badminton

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det inte har varit några uppdateringar den senaste tiden, men det har varit så mycket med skolan den senaste tiden. Dessutom var det midvinterfest på senaste scoutmötet och då var man ju tvungen att ha sytt på alla märkena på scoutskjortan... Nå, nu är allting avklarat och det ska bli skönt att ta helg igen. (skratt)

Idag inleddes dagen med syslöjd, har inte mycket kvar på mitt påslakan nu, håller för tillfället på att sy fast spetsen som ska vara i kanten, det verkar bli riktigt fint! :) (lovar att lägga upp bild här sedan när det är klart!) Under andra lektionen fortsatte vi med elektroniken på fysiken. Vi fortsatte med att koppa med våra små lampor och batterier... (skratt)

På matten var jag tvungen att ännu en gång konstatera att jag trivs mycket bättre på matten sedan jag bytte grupp, i den grupp jag är nu så är det mycket lugnare (fick inte riktigt ro i förra gruppen när så många pratade och stojade) och läraren har inte särskilt långa genomgångar, men de innehåller liksom ändå det som behövs. I förra gruppen kändes det verkligen som om vi bara stod på samma ställe och trampade vid de flesta genomgångar, men nu är det mycket bättre tycker jag.

På gymnastiken spelade vi badminton och tennis, vilket var ganska okej, men det var synd att vi inte skrinnade när det äntligen har ordnats is. Det var nämligen några andra som skulle ha isen just de lektionerna, så vi fick planera om... Nå, det var ganska kul ändå, badminton tillhör nämligen en av mina favoriter. (skratt)

Ikväll kanske jag är med en kompis, men jag vet inte riktigt... Film ska det nog tittas på som vanligt iallafall! :)



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: lovisa

Aha, kul ;D

Fin bild :3

2012-01-27 @ 15:31:46
URL: http://loviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0