Tjugondag Knut, hala vägar och musik

Hej allihopa! :)

Igår var det ju tjugondag Knut (det firas här på Åland, just trettonde januari. Det går ut på att barn klär ut sig och går och knackar dörr för att tigga godis. Lite som Halloween i Amerika, men här firas istället att julen är över.), själv var jag den som stod i dörren med en godisskål i handen... (skratt) Nå, det var kul att det var en del som vågade sig ut trots det dåliga vädret, det snöade och blåste väldigt mycket och snön var redan ganska tjock.

Idag har jag varit med en kompis, vi knaprade på godis, lyssnade på musik och diskuterade saker och ting mest. (skratt) Vägen dit och tillbaka kändes dock lite vådlig när jag var nära att snubbla omkull flera gånger. Man kan ju tänka sig hur sen bussen lär vara på måndag... Nå, ikväll ska vi kanske se på film, troligtvis något nyinköpt med Johnny Depp! ;)

Annars har jag börjat läsa på mangan Paradise Kiss (det är samma tecknare som till mangan Nana, så kände mig tvungen att kolla in även Paradise Kiss av henne eftersom den nämns ganska ofta i Nana.), tycker den är ganska bra hittills! :)

Har inte så mycket mera att berätta, så tänkte göra ett musikinlägg av detta:

Juanes - La Camisa Negra



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Carmela

Kul :)

Fin blogg!

2012-01-15 @ 10:31:09
URL: http://carmelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0