Sjuk och biologiprov m.m.

Hej allihopa! :)

För tillfället mår jag dessvärre inte så bra, har stannat hemma från skolan och varit sjuk hela dagen och för det mesta har jag legat på soffan och sovit... Nå, efter att ha sovit en del mår jag dock bättre som tur är. Dock har vi biologiprov imorgon så det skulle vara bra om jag hinner tillfriskna tills dess, för prov är alltid lite besvärligt att missa... Nå, det bör nog ordna sig i vilket fall som helst! :)

Annars är det inte så mycket som händer, det är fortfarande kallt ute, snöar gör det lite till och från och isen blir bara bättre och bättre.

Lagom till alla hjärtans dag vill jag nämna att jag funderar på att byta design på bloggen förresten, så ni vet. :)



//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0