Övernattning, vår och musik

Hej allihopa! :)

Har börjat piggna till nu och börjar känna mig bättre nu, men trots det lär nog en del halstabletter få komma med i packningen imorgon innan jag far och sover över hos en kompis. Alltså förvarnar jag att det är möjligt att det inte blir något inlägg imorgon!

Annars känner jag mig ganska nöjd med den nya designen, känns ganska vårig. Ute börjar det också kännas lite som vår, fåglarna kvittrar och snön smälter... Hrm, undrar hur det blir med scoutevenemanget som det var tänkt att vi skulle skida under om någon vecka, vi får hålla tummarna för att det blir som planerat! :o

Så mycket mera har jag inte att berätta, så tänkt göra ett musikinlägg av detta:

Mika - Elle Me Dit



Tycker om musikvideon, den är ganska trevlig! ;)

//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0