Dålig uppdatering, prov och alla hjärtans dag

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det varit så dålig uppdatering, senaste tiden har jag lite till och från varit sjuk, men biologiprovet fick jag iallafall skrivet! Dock deltog jag inte på friluftsdagen eller gympan då vi skrinnade... Men för tillfället mår jag iallafall bättre. :)

Uj, nästa vecka blir det kemiförhör och sedan dagen efteråt blir det samhällaprov... Så får lov att börja plugga redan lite i helgen. Nå, förhoppningsvis ska det nog bara gå bra. Sedan ska det bli skönt att få ta sportlov en hel vecka. (skratt)

Nästa vecka är det även alla hjärtans dag, själv hoppas jag innerligt att de säljer rosor som vanligt, men jag har bara hör hittills att det iallafall skall säljas bakelser... Men det är ju inte riktigt samma sak som att ge rosor åt någon, inte sant? (dessutom har jag och mina vänner som tradition att köpa rosor till varandra och det är allmän mysig stämning när alla ger varandra rosor! :) )

Tja, idag ska jag kanske vara med en kompis och ikväll blir det väl att kolla på film... Men annars ska jag nog ta det lugnt, hoppas ni läsare också får en trevlig helg!



//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0