Alla hjärtans dag bilder

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det har varit så dåliga uppdatering här! Har nämligen just haft väldigt mycket prov och läxor, men jag hann ju som tur var iallafall fixa ny design lagom till alla hjärtans dag. ;) Blev ganska nöjd med den, hoppas att ni läsare också gillar den! (dock byter jag den väl troligtvis sedan i helgen, så det blir mycket som händer här!)

Just idag har jag skrivit samhällaprov, men det gick faktiskt ganska bra trots att jag tyckte kapitlet var lite krångligt. Nu är iallafall alla prov skrivna och inga läxor tills morgondagen... Så tänkte visa lite bilder på rosorna från alla hjärtans dag!

 



 

//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0