Hösttermin, regn och håltimmar

Hej allihopa! :)
 
Ursäkta att det var så länge sedan jag skrev någonting här, ganska i början av terminen hade vi nämligen en tent och då gick mycket fritid av till att plugga på den... Nå, men den gick bara bra som tur var. :) Så nu är det lite lugnare och man börjar komma in i de nya rutinerna, vilket innebär att man lättare får tid över till annat än bara skola. I övrigt kan jag berätta att det bara är kul att ha börjat gymnasium nu, visst var det ganska rörigt och nervöst där i början när man varken hittade eller kände särskilt många, men nu börjar saker och ting ordna sig!
 
Det börjar verkligen märkas att hösten närmar sig, solen som sken så varmt för bara någon vecka syns knappt till längre och kyligare börjar det bli också. Dessutom ska vi ta upp vår segelbåt på nästa scoutmöte, senaste mötet då vi seglade för sista gången det här året öste regnet verkligen ned där ett tag... (skratt)
 
Just nu har jag håltimme och de flesta andra av mina andra har lektion/är inte i skolan just nu så jag tänkte att jag skulle passa på att bekanta mig med ett av datarummen... (skratt) I övrigt har jag ganska lagom med håltimmar den här perioden, dock är de tyvärr inte så ofta sista/första lektionen... Men en sovmorgon har jag iallafall! (skratt)
 
Nu efter skolan ska jag träffa en kompis från förra klassen och sedan ikväll ska jag nog träffa en yngre kompis också. (henne ser jag inte till lika ofta nämligen, så ska nog passa på när jag har tid)
 
//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0