Provperiod, gympadojjor och höst

Hej allihopa! :)

Ursäkta, verkligen, jag har varit extremt inaktiv med bloggandet i en alltför lång tid nu! Varken jag eller ni trogna läsare mår särskilt bra av det kan jag intyga. Själv måste jag få skriva av mig med jämna mellanrum, annars mår jag inte riktigt bra helt enkelt... Och som trogen läsare till andra bloggar vet jag med mig att det alltid är tråkigt när någon bloggare man gillar är inaktiv under en längre period. Själv har jag varit upptagen med prov och så var jag på Spejardagarna förra helgen. (evenemang som ordnades av scouterna då, flera kårer kom från fastlandet till Åland och sedan hade vi olika samarbetsövningar och sov i tält under natten där.)

Eh, det står ett par överflödiga gympadojjor i hallen och skräpar just nu. Var nämligen så att vi hade orientering förra veckan på gympan och jag hade glömt att ta med extraskor. Jag tänkte att det nog inte skulle göra så mycket, men sedan stod vi ju där i någon värre sumpmark och hade skorna fulla av vatten... Nå, min gympalärare är snäll och lät mig låna hem ett par gympadojjor så att jag inte behövde gå hem i blöta skor, men nu har de där gympadojjorna liksom blivit kvar... Nå, ska försöka få ordning på det här, förhoppningsvis skall de lyckas komma med till skolan imorgon.

Det märks verkligen att det börjar bli höst nu, med jämna mellanrum kommer några mörka moln och även de soligaste dagarna är det ganska kyligt ute. Dessutom faller löven duktigt till marken för tillfället, vi lyckade få löv i både maten och håret under Spejardagarna... (skratt)



// Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Svar kommer den trettonde och allt är okej med mig.(:

2011-10-12 @ 19:45:57
Postat av: Elsa

Hej igen. Ledsen att jag inte kan svara nu, men det åskar och jag svarar på lördag i stället.

2011-10-13 @ 20:56:34
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Hej, okej så skönt att höra att allt är bra med mig! :) Ingen fara, jag var nämligen borta under torsdagen och fredagen.

2011-10-15 @ 11:49:38
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0