Prov, prao och scoutmöte

Hej allihopa! :)

Vad skönt det är att ha veckans prov avklarade, tidigare dagar har det varit ett vimmel av pluggande, lektioner och rabblande av engelska och franska fraser. (två språkprov så pass nära varandra är inget vidare kan jag berätta.) Men nu är det äntligen klart och man kan pusta ut och luta sig tillbaka! :)

I övrigt har vi prao nästa vecka dessutom, ser verkligen fram emot det eftersom jag själv ska praoa på båt. Det ska bli både kul och spännande, men jag befarar lite över svenskauppgiften vi fått inför det hela. Om det bara hade varit att man lite kort skulle skriva om praon så skulle ju allting vara helt okej, men nu är det nämligen så att vi ska ta reda på en massa svar på olika frågor och fundera över en massa... I och för sig lär jag ju blogga en hel del angående det hela, så förhoppningsvis ska jag ju inte behöva föra allt för mycket anteckningar, men, men... Nå, det ordnar sig nog, jag gillar ju att skriva. :)

Igår var det faktiskt scoutmöte, båten har vi äntligen fått upp så min patrull höll på med att bära ur alla grejor ur båten. Det var en hel del springande mellan förråden och scouthuset, men sedan fick vi iallafall träna på att kasta livlina. Dessvärre började det regna efter ett tag och jag frös ganska mycket... (blir nog bestämt vinterjacka och vinterkängor som gäller framöver!)



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Svar kommer på lördag, och allt är okej med mig.

2011-10-20 @ 19:18:15
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Hej, okej så skönt att höra! :)

2011-10-20 @ 20:48:51
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0