Övernattning, busstidtabeller och musik

Hej allihopa! :)

I fredags blev det inget inlägg, var nämligen så att direkt efter skolan for jag hem till en kompis jag lärt känna via scouterna. En till kompis från parallellklassen var med och vi hjälpte till att laga hemlagad pizza till middag, sedan satt vi och åt i deras lusthus. Det var lite kallt jo, men det var bara att ha fötterna på elementet under bordet och sätta en filt över axlarna så var det riktigt mysigt. Senare under kvällen spelade vi flera sällskapsspel (t.ex. Helt hysteriskt, Rita & gissa och Alias.) och åt hemlagad hallonglass. Vi konstaterade att klockan hann bli över tolv innan vi gick och lade oss... (skratt) Dessutom låg vi ju vakna efter det och snackade en hel del, men jag var duktig och lyckades somna redan vid två-tiden... (skratt)

Jag ser fram emot praon, men jag bekymrar mig lite över busstidtabellen, eftersom jag lär behöva vänta ganska länge på bussen innan jag får åka hem... Nå, i värsta fall får jag väl släpa med mig Sagan om de två tornen att läsa medan jag väntar på bussen. (skratt)

Har faktiskt inte så mycket mera att berätta, så tänkte göra ett musikinlägg av det här:



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Elsa

2011-10-27 @ 20:44:32
Postat av: Anonym

Hej Amber. Allt är...hyfsat med mig, svar kommer på fredag eller lördag.

2011-10-27 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0