Nya färger, snickarbyxor och provfri vecka

Hej allihopa! :)

Har ni sett att bloggen bytt lite färger? Tyckte det var dax att försöka byta lite, har ju haft samma ganska länge... Vad tycker ni? Borde jag ha någon annan färg än blå? Försökte i alla fall inte ta färger som skar sig, har ganska känsliga ögon och vet därför med mig att det inte är kul att läsa bloggar med riktigt starka färger om man har känsliga ögon...

Inför helgen anlände snyickarbyxorna från ellos som jag gått och väntat på i flera månader! Huga, man ska verkligen inte beställa saker via postorder om man inte är säker på om man gillar grejorna man beställer. Ska givetvis visa bild på dem, de var riktigt snygga enligt min mening! (stora fickor har de till min förtjusning också, ingte mera gnällande på att man inte får rum med mobil och ett knippe näsdukar)

Snickarbyxor

Tänk, äntligen har vi en hel vecka utan några prov alls. Dock har vi några nästa vecka, så man ska nog passa på att ta det lite lugnt den här veckan. Sedan piggar det upp en del med tanken om att det är sommarlov om någon månad, tills vi ska till Paris med för den delen! (far dit varje sommar någon vecka)

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: hello

Åh fint det blev med blått :3.

2011-05-04 @ 18:59:32
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/
Postat av: Elsa

Det blev fint med blått, känns mer fräscht än rosa. (Och så är inte heller rosa min favoritfärg, vilket du kanske förstått.)

2011-05-04 @ 20:13:37
Postat av: Amber_sweet

Hello och Elsa: Tack för er åsikt! ^^

Heh, jo det har jag nog förstått Elsa. (:

2011-05-05 @ 13:59:18
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Elsa

Idag fick vi beskedet. Jag kommer att hamna i 7C. Mer detaljer i nästa svar.

2011-05-05 @ 17:33:34
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Åh, så spännande! :)

2011-05-05 @ 17:46:44
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0