Jobbiga Frank, klänningsförälskelse och musik

Hej allihopa! :)

Fy, vad jag blev besviken igår kväll när Alexander åkte ut i Let's dance! Frank borde ha gjort det, tycker han fortfarande rör sig himla stelt och hans fotarbete ser väldigt nybörjar-aktigt ut... Här från Åland kan vi ju tyvärr inte rösta, men skulle helt klart röstat på Alexander om jag kunnat... :( Nå, vi får hoppas Frank åker ut nästa gång eftersom han verkligen inte förtjänar en plats i finalen, enligt min åsikt!
Ja, som vid alla andra tillfällen har jag givetvis spanat in deras kläder, till att börja med diggar jag Tinas blå klänning! Dansen var ju också givetvis jättebra så det höjde ju bara själva grejen. Jessicas var också riktigt fin, gillar den rosa mörka nyansen! Men allra, allra bäst tyckte jag om Malins rosa söta klänning! Blev förälskad i den så fort jag såg den, dock var jag inte särskilt imponerad av ryggen och tyvärr var bilden jag hittade den med inte riktigt från någon bra vinkel heller... Men Alexanders outfit till var också riktigt söt och passande! Skulle ha försökte hitta en bild till med Jessicas söta café-outfit, men nej den fanns visst inte bland bilderna där... :o

Ja, eftersom jag inte har så mycket mera att säga så tänkte jag göra det här till ett musikinlägg!

Diana Vickers - You'll Never Get To Heaven



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejade också på Alexander, blev sjuk ledsen. :(. Jättefin blogg förresten!

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D

Kram ♥

2011-03-12 @ 12:55:24
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Bella

bra den låten var :)

2011-03-13 @ 16:30:46
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Bella: Instämmer, Diana Vickers är en av mina absoluta favoritartister :)

2011-03-13 @ 18:06:46
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0