Mycket för mig, böcker och bilder

Hej allihopa! :)

Ursäkta, nu har det varit dålig uppdatering här igen, men det beror på att jag har haft för mig så mycket. Först var det ju det här med midsommar (vi for till stugan då), sedan var jag till stan i måndags och träffade en kompis (usch, såg en hemskt fin klänning då, men köpte den inte eftersom jag befarade att den endast skulle ligga och skräpa i garderoben då...) och igår... Tja, då försökte jag läsa lite på Sagan om ringen, men det känns ganska meningslöst när man blir trött på den efter endast ett par sidor.

Ah, ja så köpte jag en del böcker när jag var i stan också! Bl.a. fjärde delen i mangaserien NANA, tänker recensera den serien när jag läst ut den. :)

Tänkte ta och visa lite bilder:

Snigel!

Snigel!

Solnedgång

Solnedgång.



Det var någon regnperiod här tidigare, tycker blad och blommor blir så fina när det regnar/regnat.





Ja, högvatten var det vid stranden och i gräsmattan fanns flera våta pölar.



Grodynglerna bara växer och växer, några har till och med redan blivit små söta grodor! Ska se om jag lyckas fånga någon på bild.

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka till med boken! ;) :)

Fina bilder. :)

2011-06-30 @ 08:55:27
URL: http://loviii.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Lovisa: Tack, det lär behövas xD :)

Tack så mycket! ^^

2011-06-30 @ 12:14:59
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej Amber. Har sådan skrivarlust just nu, men är tydligen tvingad att vara med och se en dum film, buhu. Är väldigt irriterad.^^ Dels skulle Matilda installera sitt jäkla Sims 3, men men... Svar får du så fort jag kan slita mig från alla "livsviktiga" aktiviteter.

2011-07-01 @ 20:55:26
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Ah, okej, ingen fara! Har ju själv haft fullt upp nu senaste tiden. ^^

2011-07-04 @ 16:36:38
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0