Fullt upp, regn och segling

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det varit så dålig uppdatering här nu igen! Det beror nämligen på att jag haft så mycket för mig. Bl.a. har det varit övernattningar, besök och en massa annat. En vän till mamma var här bl.a. för någon dag sedan. Hennes son var visst med i någon fotbollskupp som var här på Åland.

Det regnar här nu, vilket bara är bra enligt min åsikt. Visst, det är lite tråkigt sådär mitt vid midsommar, men det var hemskt mycket pollen igår så jag mådde inte alls bra. Det blev dock bättre när vi stack iväg på scoutmöte och seglade. (vi seglar nuförtiden på mötena) Jag tyckte det var jättekul, fick sitta vid rodret dessutom! :)

Har tyvärr inte så mycket att berätta just idag, Sagan om ringen går trögt kan jag berätta förresten, så jag tänkte göra detta till ett musikinlägg:

Nightwish - Over The Hills And Far Away

 

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Nu sitter jag vid datorn på hotellet, vi ses imorgon. Tänk ut lite förslag på vad vi kan göra, du känner ju stan bättre än jag...^^

2011-06-26 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0