DinoRun, lite allmänt och musik

Hej allihopa! :)

Uj, vad söt min dinosaurie ser ut nu! Vågar nästan inte klara nivåerna så att man får en ny, för den här är hemskt söt!

^^

Hrm, i övrigt händer det inte mycket här... Det regnade i morse när jag vaknade, behövdes lite regn nu när det har varit så varmt dessutom så det är bara positivt.
Om ni missat det så har jag förresten sommarlov nu, fick det i onsdags men har haft så mycket för mig att jag inte hunnit berätta något mera om det ännu tyvärr. Vi skulle nämligen sjösätta båten på scouterna samma dag som vi hade avslutning (som tur var så var den på morgonen, så hade ju då inga problem med att komma till mötet på kvällen), efter mötet sov två kompisar över hos mig och sedan i helgen for vi hem till en av dem och sov över.
Den här veckan blir det troligtvis också övernattning i helgen, men ska försöka börja blogga aktivt igen! :)


Eftersom det inte finns så mycket att berätta tänkte jag göra detta till ett musikinlägg:

Taylor Swift - Superman



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söt! ^^

Det gick bra att sjösätta båten. hehe ;) :)

Det var kul. :)

Bra låt! :)

2011-06-15 @ 10:31:56
URL: http://loviii.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

^^

Heh, jo :)

Ja, var trevligt att kolla på "Det levande slottet" också ^^

Instämmer, är en av mina favoriter av Taylor (:

2011-06-15 @ 20:42:58
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Annica

fin blogg. ;D

2011-06-15 @ 21:20:46
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0