Födelsedagsbarn, kräftskiva och grodprins

Hej allihopa! :)

Först av allt vill jag gratta Blunk som fyllde år i söndags! :D

Grattis!

Sedan vill jag nämna att jag var på kräftskiva till stugan i helgen och sov över där. Jag hade med mig två kompisar dessutom så det hela var bara trevligt. :) Bl.a. spelade vi badminton, vi hade nämligen tagit med oss nät och det hemifrån.

Inget nytt att rapportera om Sagan om ringen dock, den är fortfarande slö... Men jag kan trösta er som väntar på bokrecension med att:

1. Det är mindre än hälften kvar av boken kvar nu!
2. Det kommer att komma en massa mer lättlästa böcker sedan, så det lär komma en hel del bokrecensioner efter varandra när Sagan om ringen väl är utläst.

Ja, minns ni att jag lovade att försöka få någon bild på någon av grodorna? Jag lyckades till och med få upp en i handen, så ska givetvis visa den (de är oerhört söta enligt min åsikt) :

Gordprins!

Ja, prins Daniel i egen hög person. Dock ansåg jag att han nog var lite för ung för mig, så någon kyss blev inte av. (skratt)

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Blunk

Thank you :)

2011-07-05 @ 13:50:04
URL: http://blunk.blogg.se/
Postat av: Blunk

Min kommentar försvann :O Men tack (om den försvann) :P :)

Btw, har anime/manga omröstning på bloggen, skulle bli glad om du röstade :)

2011-07-05 @ 13:54:00
URL: http://blunk.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Blunk: Varsågod :)

2011-07-06 @ 13:38:31
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0