Två prov och Runebergstårtor

Hej allihopa! :)

Urk, i morgon engelskaprov och sedan franskaprov på torsdag... Nå, jag är så gott som frisk nu med endast lite grand ont i halsen då... Och så kände jag mig lite hängig i morse, men det är ju ändå i och för sig måndag.
Ja, dagen inleddes med att jag fick näsblod. Verkligen ingen trevlig start på dagen kan jag berätta, vet inte om jag hade sovit för lite eller någonting sådant... Men det sinkade min tidsplanering ganska ordentligt i vilket fall som helst. Ont i halsen hade jag på morgonen också, så jag stack till skolan med min halsduk från Paris svept runt mig. Jag gillar den, hittade den i en höstkollektion förra året på C&A! :) 

Vi hade hemkunskap idag och vi gjorde Runebergstårtor, ni vet sådana där muffinsaktiga saker med sylt och vit glasyr på toppen?
Inte har det väl direkt hänt så mycket mera än så idag... Har liksom bara försökt att hänga med på lektionerna och komma ur den här hängigheten.
Hade gärna velat lägga till någon bild på halsduken och bakelserna, men nej den där mobilen vill visst inte samarbeta... (tung suck)



//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0