Undervattensfilmer och franska motorcyklar

Hej allihopa! :)

Förlåt att jag inte hann skriva igår, jag var till en kompis efter skolan nämligen... Ja, så har jag varit på scoutmöte nu igen också! Den här gången kom bara två ledare och en del ur scoutgänget var också borta, vet inte riktigt vart exakt alla tog vägen, men, men... Vi lekte några "tidfördrivs-lekar" minst halva mötet, antagligen eftersom det var så pass många borta. Under tiden satt de två ledarna och vände på någon toapappersrulle på andra sidan rummet och skrattade med jämna mellanrum om de inte kollade hur det gick för oss, de har lite intressant humor där borta... (skratt)

Idag har jag väl egentligen haft en relativt rätt bra dag, men jag vet inte riktigt... Nå, till att börja med fick jag åka senaste bussen igen eftersom den jag brukar åka med var så pass sen nu igen. Senare under dagen diskuterade jag och matteläraren stiftpennor. (skratt)
Sedan på franskan var vi endast fem personer, de andra var sjuka eller på elevrådsmöte. Så läraren sköt upp vår ordläxa och vi kollade på film halva lektionen. Sedan körde vi "Rita och gissa-leken", fast på franska givetvis då. Jag var tvungen att rita en motorcykel när det blev min tur i vår grupp att gå upp till tavlan och rita. Den liknade nog mera på en sådan där plast-grunka som småbarn brukar ha... Ni vet sådana där på fyra hjul och med pedaler? (skratt) Ja, så när jag skulle rita verbet flyga så ritade jag en steckgubbe som svävade en bit ovanför marken, ja så blev vingarna lite konstigt på halsen istället för på ryggen... Men det var ganska kul! :)

På engelskan var det väldigt många lärare borta, däribland vår engelskalärare. Så alla som inte hade någon lärare för timmen fick samlas och kolla på film, Atlantis hette den visst... Vi trodde ju det skulle handla om Atlantis och plötsligt så visades en massa undervattendjur med symfonier till. Erkh, trodde jag skulle somna där ett tag... Ja, tills de filmade några sälar och de snurrade kameran. Då blev jag yr... (skratt) Nå, när det bara var tio minuter kvar av timmen så ställde sig rektorn upp och sade lite generat något i stil med: "Ni är väldigt uthålliga... Men, det blir väl ändå lite för mycket det här ändå?" Ja, så fick vi sluta tidigare! :)

Cardcaptor Sakura

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hehe (skratt)

Jag skulle vilja se din motorcykel. xD

Det var bra att vi fick sluta tidigare. :D

2011-01-20 @ 19:26:17
URL: http://loviii.blogg.se/
Postat av: Blunk

Skönt att sluta tidigare... -.- Host host...

2011-01-20 @ 20:25:18
URL: http://blunk.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

riktigt söt bild :)

2011-01-20 @ 22:47:59
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Amber_sweet

Lovisa: Heh, det tror jag inte... xD

Jo, så det var ju någonting bra med att filmen var jättetråkig! :)

Blunk: Hrm, jo, men som sagt var ju inte filmen direkt världens bästa och bussarna går ju inte tidigare ändå... :s

Linn-Lay: Tack! :)

2011-01-21 @ 14:20:48
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra fredagkväll! :)

2011-01-21 @ 16:26:20
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0