Snö, snö, snö...

Hej allihopa! :)

Jag vaknade först klockan elva idag, hrm.... (skratt) Fast jag låg och läste så länge på Under vingarnas skugga igår kväll efter att jag gått och lagt mig, det var nämligen väldigt spännande! Den blir visst bara dramatiskare ju närmare man kommer slutet och just nu har jag ett fåtal kapitel kvar; så ni kan vara beredda på en till bokrecension snart! :)

Nå, när jag kom nerför trappan och gäspade stort så mötte en snötäckt värld min blick. Syrenerna utanför har ett tjockt lager snö på sina kala grenar och man måste erkänna att det ser rätt trevligt ut.
I går kväll när vi skulle försöka tända de kinesiska himmelslyktorna insåg vi att det snöade för mycket. Snön lade sig på lyktorna och vi testade bara med en lykta innan vi konstaterade att vi fick skjuta upp det hela om vi inte ville att det skulle börja brinna någonstans... (suck) Den vi skickade upp verkade flyga ganska lågt först och vi var rädda att den skulle fara in i en björk, men som tur steg den lite sedan och flög iväg.
Dessutom såg man inte alla raketer på grund av den där snön... :S
Kinesisk himmelslykta

Innan tolvslaget satt vi och kollade på Snowroller, sällskapsresan. Den gick på tvåan tror jag bestämt. :) Men i vilket fall som helst måste jag erkänna att filmen är rätt bra och humorn trevlig. (skratt)

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Lovisa

oki, det snöade mycket här. Vi behövde inte bry oss för att det skulle börja brinna (som tur var). Vi har stora ytor, utan träd och busskar. ;)



Det låter som om det var en bra kväll? (Förutom snön)

:)

2011-01-01 @ 17:27:26
URL: http://loviii.blogg.se/
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Fin blogg :3

Allt bra idag? ^^

2011-01-01 @ 19:53:21
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Blunk

Jopp snö är fint! ^^ Hehe björken börjar brinna... -_-"

2011-01-01 @ 21:28:46
URL: http://blunk.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Lovisa: Ni har tur ni! :)

Jo, rätt så ^^

2011-01-02 @ 15:37:35
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0