Pappersätande monster i väskan

Hej allihopa! :)

Första lektionen hade vi engelska, vi fick bl.a. veta att vi visst ska ha prov i det om någon vecka, hrm... :S
Nå, så fortsatte vi med vårt Parisprojekt också. Vi är nog ganska klara nu, men sedan ska vi väl träna på faktatexterna också så vi har något att säga under föredraget... (skratt) Men modellen på metrostationen är i vilket fall som helst klar nu och bilderna är fixade!
Jag insåg senare att jag inte putsat glasögonen på morgonen, hur kan man glömma bort en sådan sak? (suck) Inte undra på att jag hade tyckte jag såg sämre helt plötsligt...

Ja, så hade vi ju musik idag också givetvis. Vi började med tredje tidsepoken, medeltiden. Vi hade någon munkmusik som bakgrund medan musikläraren pratade och visade power point presentation. Jag kände mig lite sömnig där ett tag, men historia och medeltiden är ju alltid intressant.
På historian var det dags för första föredraget, om Lenin, vår tur i morgon! :O Benito Mussolini, ska vi ju ha då som jag tycker mig nämnt förut.

På tal om rubriken, först försvann ett viktigt papper och igår kväll kunde jag inte hitta hissaboken. Fast i och för sig hittade jag den i skåpet imorse... Men vi säger att det finns ett pappersätande mosnter i väskan ändå, för sakens skull.
Shugo Chara

//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: everythinggirlstalk

Vad många fina bilder du har på din blogg =) !

2011-01-27 @ 13:44:01
URL: http://everythinggirlstalk.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

everythinggirlstalk: Tack! :)

2011-01-27 @ 15:45:31
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0