Näst sista jullovsdagen

Hej allihopa! :)

I morse vakande jag runt... Åttatiden, min kompis väckte mig och undrade om vi skulle gå upp. Jag stönade och somnade om i si så där en halv timme, men mer fick jag visst inte sova. (skratt) Vi steg upp och jag klädde slött på mig innan vi gick iväg och tog oss lite frukost. Smörgås.
Sedan åt vi plättar till lunch. :)
Nå, det hela var rätt så lyckat. Dock var det lite varmt när vi skulle sova så vi låg vakna ett ganska bra tag... Och jag glömde inte direkt någonting, dock insåg jag att jag kanske borde ha tagit med mig mobilladdare eftersom mobilen dog där på slutet. Men det hade jag faktiskt valt bort att inte packa ner när jag hade packat väskan, trodde att jag inte skulle behöva den.


//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hehe. Vovven väckte mig vid åttatiden. Och sen väckte jag dig. ;) (skratt)

Nix, du glömde inget. :)



:)

2011-01-08 @ 16:13:48
URL: http://loviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0