Let's dance och sovmorgon

Hej allihopa! :)

Skönt med sovmorgon, dock lite irriterande när jag först vaknade automatiskt runt åtta-, sjutiden... (skratt) Men jag tycker det är jättebra i och för sig att jag kommit in i skolrutinerna igen!
Såg ni på Let's dance igår kväll då? Jag tycker inte riktigt att Denise borde ha åkt ut, hon kunde mycket bättre! :( Ville bara tilläga: Visste ni att hon har skrivit bokserien Tillsmmans som jag har recenserat här på bloggen? ;)

Har fått frågor om jag ritat tidigare bilder själv och det är lite tråkigt att behöva bekänna att "Nej det har jag inte gjort...", när jag nämnt att jag ritar väldigt mycket på fritiden... Så jag tänkte för en gångs skull visa en bild jag faktiskt gjort själv, på en servett när vi åkte färja och jag fick tråkigt:
Bild jag ritade för ett tag sedan, på en servett när vi satt på färjan och jag hade tråkigt. ^^

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Danila

Hej allt bra med dig ? :)



btw fin blogg :D

2011-01-16 @ 01:29:02
URL: http://danila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0