Läskig biologi och Parisprojektet

Hej allihopa! :)

Imorse var jag nära att halka omkull när jag tänkt gena till busshållsplatsen. Jag gled med ena kängan och den andra var i luften, så hade jag en arm höjd i luften till på köpet. Det intressanta med det hela var att jag landade på fötterna också, nå grannarna uppskattar säkert lite balett sådär på mornarna... (skratt)
Väl i skolan fortsatte vi med vårat Parisprojekt, det går faktiskt riktigt bra! Vi har bara lite grand kvar på en modell av en metrostation vi gjort av en papplåda. Ska se om jag kan få någon bild på den så att jag kan ladda upp den på bloggen här! Fast ni får vara beredda på att det kan ta ett litet tag... :S

Ja, så har vi hållt på med Benito Mussolini på hissan nu igen. Det har gått rätt bra, men jag har skrivit en massa medan de andra har skrivit ungefär hälften mindre än jag... Hoppas de ser till att göra lite mera nu när vi ska hålla föredrag, för annars kommer jag troligtvis bli något irriterad. (host)
Så fortsatte vi med nästa tidsepok på musiken och har pratat om antikens Grekland bl.a. Vad spelades för slags musik och varför på den tiden? Erhm, ja, ni fattar! :)

Ja, så var det biologin ja... Vi håller på med mat kan jag avslöja och hur maten bryts ner i vår kropp... Urk, är ett ganska passande uttryck om ni vill veta min mening om det hela.


//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: jojjoChan

Ja, matens väg kanske man inte vill vara så tydlig om precis.

2011-01-19 @ 18:01:43
URL: http://jojjochan.blogg.se/
Postat av: everythinggirlstalk

söt blogg , Så mycket rosa ^^

2011-01-20 @ 16:35:19
URL: http://everythinggirlstalk.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

JojjoChan: Hrm, ja... Och sedan ogillar jag sånt som har på det viset med kroppen att göra... ^^" Måttligt intresserad alltså när biologiläraren kom med invecklade förklaringar om tarmarna O.o

Everthhinggrilstalk: Tack! :)

2011-01-20 @ 18:11:09
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0