Ambre och gympa

Hej allihopa! :)

Har ni sett Ambre ännu? Om ni inte har gjort det kan jag informera er om att hon befinner sig längst ner på bloggen! (skratt) Ambre är franska och betyder bärnsten, därför tyckte jag att den färgen var passande.
Nå, fredagen inleddes precis som alla andra fredagar med den där gympan nu igen. Varför ska man behöva ha gympa så där på morgonen när man nätt och jämnt just vaknat och tagit sig till skolan!? :s Nå, vi var tvungna att spela volleyboll och den for nästan hela tiden in i nätet när jag försökte serva... (suck)

Efter det hade vi bild, vilket var lite stressande eftersom bildläraren brukar vara väldigt tidig till lektionerna för det mesta... Nå, vi började med att rita av en krukväxt, två flaskor och ett äpple. Jag irriterar mig ibland på att bilden bedöms på hur bra man utför uppgiften och inte på hur bra man ritar egentligen. Jag som sitter och ritar mangajox dagarna i ända får inte någon chans att uttrycka mitt sätt att teckna eller uttrycka mig lite mera när vi får så pass bestämda uppgifter. Det är ganska tråkigt tycker jag... :( Men visst, om man inte har så bra fantasi och kanske inte ritar så bra så kanske man tycker det hela är jättebra?

Sedan fortsatte vi på vårt historiaprojekt också, vi har ungefär bara det sista kvar. Hur han dog och något med kolonier i Afrika som jag inte är såååå insatt i... :s Hrm, tja, men så himla mycket borde det inte vara kvar av att samla ihop fakta, skulle jag tro.


//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

har du ritat bilden ?=)

2011-01-14 @ 15:52:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Svar: Nej, har bara fixat lite med den på paint från att den varit svartvit :)

2011-01-14 @ 16:52:39
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0