Tjugoandra december

Hej allihopa! :)

Granen har vi tagit in nu och den är redan klädd, jag och lillasyrran hjälptes åt att klä den. Den är ganska fin och kattorna låter faktiskt den vara, så det verkar ordna sig riktigt fint. (skratt)

Igår kväll var jag också med en kompis, så nu har jag nog delat ut julklappar till de flesta som jag inte ska träffa under själva julen. Annars händer det inte så mycket, idag har jag mest läst på Sagan om de två tornen...

Dagens länk får ni här!
Läs detta efter att ha kollat på länken: Rolig och julig video och låten nöter sig fast den... (skratt)



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Jag ska börja med att be om ursäkt för att jag inte svarat på länge, och svaret kommer att dröja några dagar till. Men jag mår fint, så oroa dig inte. God Jul!

2011-12-23 @ 12:30:20
Postat av: Elsa

Hej Amber. Jag vet inte om du såg förra kommentaren, jag ser den i alla fall inte. Men svaret dröjer några dagar till, julen tar över...

2011-12-23 @ 12:36:19
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Okej, så skönt att höra att allting är bra med dig! ^^ Det är ingen fara, är det jul så är det ju. :)

2011-12-23 @ 16:18:47
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0