Tionde och elfte december

Hej allihopa! :)

Ursäkta att jag inte hann med något blogginlägg igår. Jag var under dagen och träffade diverse släktingar och sedan på kvällen var jag till en kompis och kollade ett luciaframträdande. Det var riktigt fint och barnen som sjöng var väldigt duktiga. :)

Dessvärre har jag inte så mycket mera att berätta, så här från ni gårdagens länk och här dagens!
Läs detta efter att ha kollat på länkarna: Angående gårdagens länk så är det en riktigt klassisk julsång, fast på franska! Dagens länk är en ganska bra sida där man kan läsa gratis manga på engelska. :)



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: lovisa

oki :)

haha, bra låt xD :)

Fin bild :3

2011-12-14 @ 14:49:18
URL: http://loviii.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej Amber. Svar kommer torsdag/fredag. Och allt är bra.

2011-12-14 @ 21:03:23
Postat av: Amber_sweet

Lovisa: Heh, instämmer ^^

Tack! :)



Elsa: Hej, okej så skönt att höra! :)

2011-12-15 @ 16:00:39
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0