Sjuttonde december

Hej allihopa! :)

Steg upp vid tiotiden idag och då hade jag redan legat och dragit mig i ett par timmar... Nå, det är skönt med sovmorgon! (skratt) Annars har jag suttit och läst på första böckerna av mangorna Ran's värld av Aki Irie och Aomanjuskogen av Hisae Iwaoka. De är ganska bra, men även rätt så nya så kommer nog få vänta lite innan jag kan läsa de nästa delarna.

Imorgon kanske jag ska vara med en kompis eller likande, men vi får se. Annars händer det inte så mycket här, så här får ni dagens länk!
Läs detta efter att ha kollat på länken: Ganska bra sida där man kan kolla på gratis anime!



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: lovisa

oki :)

kul hehe ;)

Fin bild :3

2011-12-17 @ 15:09:16
URL: http://loviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0