Sjunde och åttonde december

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det blir uppdatering varannan dag för tillfället, det beror helt enkelt på att det är så mycket att göra just nu. Till att börja med var jag på studiebesök hela skoldagen igår och sedan direkt efteråt var jag med en kompis och inhandlade julklappar. På kvällen var det sedan scoutmöte och sist och slutligen var det att plugga på det kommande fysikprovet som gällde... Nå, ska försöka uppdatera bättre i helgen, det lovar jag! :)

Då ska ni få gårdagens länk här och så givetvis dagens här!
Läs detta efter att ha kollat på länkarna: Angående gårdagens länk så är jag tvungen att nämna att jag är väldigt förtjust i den här låten. Förra året lyssnade jag mest på Cascadas version av den, men Taylors är fin den med! Nå, dagens länk är en sida med riktigt söta kläder. Själv är jag mest förtjust i deras klänningssortiment... (skratt)



//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0