Nionde december, regn och innebandy

Hej allihopa! :)

Dagarna kring december går alltid så fort, har ju redan hunnit blivit nionde... Nå, dagen inleddes med att man var tvungen att ge sig ut i ösregn och kraftig blåst. Att ha försökt fixa frisyren lite snyggt före kändes en aning onödigt när man väl lyckats ta sig till skolan utan att blåsa borta... (skratt)

Det var sista syslöjdstimmen idag, jag lyckades bli klar med mitt örngott, så det är bara täcket kvar sedan då. :) Andra timmen hade vi sedan fysikprov, men det gick undan ganska bra det med. Dagen gick ganska fort och sedan var det dags för de två sista timmarna då vi hade gympa och vi skulle spela innebandy. Själv är jag faktiskt ganska bra på det trots att det är ju egentligen är en bollsport.

Dagens länk kommer här!
Läs detta efter att ha kollat på dagens länk: Ganska trevligt spel, ger dessutom lite julstämning! Själv blir jag en personlig tomte, vad blir ni? :)



//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0