Julklappar, skrivarkurs och musik

Hej allihopa! :)

Hoppas ni fick en riktigt god jul och att ni hade det trevligt! :D Själv är jag rätt nöjd med min jul, fick bl.a. ett elddon (till scoutingen alltså!), två mangaböcker och en söt virkad panda. (skratt) Julbordet var gott också och vi avslutade kvällen med att titta på filmen Pirates of the Caribbean, Död mans kista. (alla högtider kan firas med Jack Sparrow! (skratt))

Under de kommande dagarna lär det vara skrivarkurs som gäller under dagarna, men jag ska försöka uppdatera bloggen imorgon också. Dock förvarnar jag att det kanske inte blir något inlägg på torsdagen eftersom jag på kvällen ska på övernattning med två kompisar.

Vad tycker ni om min nya design förresten? Själv är jag ganska nöjd, den kommer troligtvis att få vara uppe någon månad och byts sådär lagom till våren. ;) 

Så mycket mera har jag inte berätta, förutom att jag kämpar på med Sagan om de två tornen. (det är mysigt att läsa när det är dåligt väder ute dessutom!) Tänkte därför göra ett musikinlägg av detta:



//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0