Första december, första länken och kanske första snön?

Hej allihopa! :)

Hjälp vad tiden går fort och plötsligt har det blivit december sådär utan vidare! I skolan har vi dessutom en julkalender som öppnas varje dag fram till sista skoldagen före jul. Man får en liten lapp där man skall få stämplar, varje dag bjuder skolan nämligen på en aktivitet eller liknande. Vissa dagar ska man få en liten stämpel för att man deltar i aktiviteten. Har man fått alla stämplar som delas ut sedan kan man vara med och tävla om några hemliga priser! Ska försöka mitt bästa den här gången, har inte lyckats vinna något tidigare år. (skratt) Idag fick man en karamell efter lunchen, så det var ingen stämpel som delades ut. Imorgon ska alla dock gå med blå-, vita kläder för att fira Finlands självständighetsdag som är på tisdag nästa vecka.

Precis som förra året tänker jag ha en s.k. julkalender där jag då sätter upp en länk varje dag. Länken kan gå till lite vad som helst, ett kul spel, en bra hemsida eller kanske en trevlig låt? Mera än så tänker jag inte avslöja, men här har ni dagens länk!
Läs detta efter att ni kollat på länken: Detta är en ganska kul och finurlig julkalender som hållits i några år nu, trevlig at kika på och varje dag så kommer det ju nya bilder. (skratt)

Enligt klart.se blir det visst snö nästa tisdag här borta, tidigare när jag kollade var det på torsdagen som det gällde. :)

Första snön?

//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0