Den femte och sjätte december och första snön

Hej allihopa! :)

Igår var jag på resande fot igen, var väl framförallt för att mina föräldrar skulle kolla efter utomhusbelysning såhär till jul, men vi inhandlade ju även en del mat bl.a. Sedan inhandlade jag även ett par väldigt fina rosa(!) snickarbyxor på Jula! (skratt) När vi anlände hem sent i gårkväll möttes vi av nedsinglande snöflingor, så det var första snön det! Tyvärr är den redan borta, men det är ju en annan sak det... (skratt)

Idag blir det att plugga på fysikprov som jag har på fredag och sedan ska man väl kika på presidentbalen ikväll också, är ju Finlands självständighetsdag idag! :)

Eftersom det tyvärr inte blev något inlägg igår får ni gårdagens länk här och så givetvis dagens här!
Läs detta efter att ha kollat på länkarna: Angående gårdagens länk så kan jag berätta att det är en fransk radiostation. Den hålls av SNCF, den franska statliga järnvägen, förutom att spela musik så ger de även viktig info om metrosystemet kring Paris. Så man kan säg att det är den franska järnvägsradion. På dagens länk lyckas jag nästan alltid bli Fixar-Fia, vad blir ni? :)



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Emma

Najjs blogg!

2011-12-06 @ 16:42:16
URL: http://emmafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0