Skola, bokrecensioner och musik

Hej allihopa! :)

Ursäkta att bloggen allvarligt talat gapat tom den senaste tiden, men jag har verkligen haft fullt upp. När det inte handlat om segling med scouterna eller övernattningar med kompisarna så har även det här med skolstarten kommit med i bilden. Jag började förra veckan på torsdagen, så kan alltså fira att en vecka i nian iallafall är avklarad. (skratt)

Böckerna går det bara framåt med när jag äntligen kommit igenom Sagan om ringen. Så en ny bokrecension är på kommande. :)

I övrigt har jag inte så mycket att berätta för tillfället, så tänkte göra ett musikinlägg av detta:

Kanon Wakeshima - Marmalade Sky



Tycker den här låten är ganska söt, helt klart en av Kanons bästa.

//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Lovisa

oki, hehe :)

Bra låt! :3

2011-08-29 @ 14:26:29
URL: http://loviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0