Patrask

Hej allihopa! :)

Först vill jag att ni observerar att jag tar en liten paus i bloggandet igen, men skriver sedan aktivt igen på söndag!

Tänkte berätta lite mera om bandet Patrask som spelade på Vikingamarknaden i helgen. Efter att ha kollat runt här på nätet lite så är de visst mer kända för att spela medeltida musik, men tyckte dock att de var ganska bra som vikingaband ändå. Här är lite bilder på dem:

Patrask



Hittade lite på YouTube som är av dem också. På Vikingamarknaden lät de lite på det viset:



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Amber. Är hemma med halmen nu, svarar först på lördag. Alltså imorgon, men men... Måste ju komma i ordning och så är jag riktigt trött. Är rädd att det blir aningen virrigt då.

2011-08-05 @ 18:37:38
Postat av: Elsa

Hej Amber. Jag är ledsen, men jag kan inte svara ikväll. Det åskar, och mamma säger att jag ska dra ur sladden, var bara tvungen att skriva detta lite snabbt... Men imorgon har det nog slutat.

2011-08-09 @ 19:39:21
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Okej, ingen fara! Åskade här borta också. :)

2011-08-10 @ 10:59:55
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Aldrig hört förut :)

2011-08-14 @ 15:20:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0