Läger, övernattning och musik

Hej allihopa! :)

Ursäkta att det har varit så dålig uppdatering här senaste tiden! Men till att börja med så hade jag ju en lite mindre bloggpaus för ett tag sedan, det berodde på att jag var på scoutläger så hade liksom inte tillgång till någon dator under si sådär fyra dagar. Men det var jättekul, det var det. :) Vi seglade, paddlade kanot, simmade och skrattade och pratade en massa bl.a.

Sedan i helgen var jag och sov över hos en kompis tillsammans med en äldre kompis också. Jag hade med mig färska kräftor (vår familj brukar nämligen fiska själva.) som vi åt där på kvällen och sedan kollade vi på bilder från scoutlägret som min kompis tagit. Jag såg lite skum ut eftersom jag knallade omkring i gummistövlar, snickarbyxor och flätor under i princip hela lägret men annars var bilderna riktigt bra. (skratt) Sedan satt vi uppe och pratade till kanske runt fyratiden. (skratt) Men det var fullmåne helt enkelt och då har jag svårt att sova.



På söndagen steg vi dock upp först vid elvatiden, så åt vi brunch som bestod av pizza och efteråt var det bara att börja baka. Vi gjorde chokladkaka med någon slags apelsinkräm till, var dock väldigt mäktig men i övrigt jättegod:





Så mycket mera än så har jag dock inte att berätta. Därför tänkte jag göra ett musikinlägg av det hela:

Cascada - Dangerous



Av någon anledning anser jag Cascada vara sommarmusik (om man bortser från covern på "Last Christmas" alltså.) så sitter och lyssnar mycket på henne för tillfället. (skratt)

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oki. :)

Tackar! :3 hihi

Inte jag heller. Vi gick ju ut på en promenad mitt i natten. ;) :)

Det var god. :)

Bra låt + fina bilder ^^

2011-08-16 @ 08:10:12
URL: http://loviii.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Varsågod ^^

Heh, jo det gjorde vi :)

Instämmer xD :3

Jo, tack ^^

2011-08-16 @ 10:25:15
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0