Tupplurer, scouttävlingar och filmkväll

Hej allihopa! :)

Jag vaknade just, blev så trött mitt i allt så jag låg och vilade mig på sängen först. Sedan lunkade jag ner till nedervåningen och somnade faktiskt på soffan, sov i någon timme och vaknade lite utvilad åtminstone. (annars brukar man bli så hemskt trött av att sova någon timme enligt min åsikt, sova ska man nog helst göra på natten)

Jag är ledsen över att det blivit så dålig uppdatering den senaste tiden, men har inte känt mig motiverad att skriva och så har jag haft fullt upp med prov under veckan och scouttävlingar i Stockholm förra helgen. Vår kår kom nästsist, men det kanske inte var så förvånande när vi fick så dåliga poäng på de flesta kontroller. (skratt) Lite konstigt var det att Finland (det var några ända från Åbo med) lyckades kamma hem de första platserna när det var en svensk scouttävling från grund och botten, men de verkade ha ganska sträng disciplin så det kanske har ett finger med i spelet.

Ikväll är det dags för filmkväll, jag fyllde ju år förra fredagen när jag var på scouttävlingar så vi sköt upp det hela till veckan därefter. Vi ska kolla på filmen Gilbert Grape, det viktiga är ju dock att Johnny Depp har huvudrollen. :)
Jag har inte så mycket att berätta, så ska göra detta till ett musikinlägg (som lite omväxling från alla bokrecensioner):



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Elsa.

Hej Amber. Hoppas ni får det trevligt. Förresten, såg du mitt mejl? Åker som sagt imorgon.^^

2011-04-16 @ 18:04:12
Postat av: Jag

Gratis i efterskot

2011-04-16 @ 19:08:44
URL: http://Http://nikenyfiken.blogspot.com/
Postat av: Amber_sweet

Elsa: Teck, det var en ganska lyckad filmkväll kan jag berätta :) Ja, ursäkta att jag inte svarat ska göra det så fort som möjligt! ^^

"Jag": Tack så mycket :)

2011-04-16 @ 22:05:16
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Amber_sweet



Hittade just din blogg! Gillade dina bokrecensioner. Skulle vilja komma i kontakt med dig och ställa några frågor. Du ser min mejladress i inlägget antar jag?!

2011-04-18 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0