Sjuk,randig tröja + basker och dålig uppdatering

Hej allihopa! :)

Jag mådde verkligen inte bra när jag vaknade i morse, var nätt och jämnt så jag fick lillasyrran att stiga upp innan jag var tvungen att lägga mig ner igen. Så ja, har suttit hemma hela dagen nu... :( Fick dock en hel del läst ur Boktjuven, blir kanske bokrecension på den snart!

Det är mycket möjligt att jag fick någon elak bobba igår kväll, var nämligen på mässa för de blivande sjuorna i skolan. Geografiläraren var snäll och lät alla i klassen få en chans att komma på mässan för att kunna visa upp våra arbeten vi gjort i geografin. Själv skulle jag ju givetvis stå med vår metro-modell, baskern jag sydde och den där randiga tröjan. Det var meningen att tjejen som varit med och forskat om Paris skulle varit med, men hon kom tyvärr aldrig... Fick i alla fall stå i korridoren och vinka dit de blivande sjuorna och deras föräldrar, men de hade också en del att visa upp i kemi-, fysik-, trä-, gympa- och slöjdsalen. Tyvärr makade jag mig inte dit före så när jag var och kikade på det hela senare efter det hela höll de redan på att plocka ner... :( Nå, kvällen var ganska lyckad ändå och vi hade ganska bra program enligt min mening. De bjöd på godis där inne också, några som forskat om massajer bjöd på fruktdrinkar, de som forskat om japan (och dessutom gick omkring i väldigt färgglada kläder och en massa hårspännen i håret...) bjöd på Geishachoklad, sist och slutligen bjöd de som forskat om indierna på något bröd med ost på. (minns inte vad det kallades, men det smakade som om de satt på en del pizzakrydda också.) Några killar som antagligen hjälpte till i fysiken cyklade omkring i korridoren lite grand med ett par eldrivna cyklar de gjort på fysiken också, så jo det var ganska stimmigt det hela. (skratt)

Förlåt att det varit så dålig uppdatering på senaste tiden, men har haft fullt upp med geografiprov bl.a. den senaste tiden! :s

Snow Drop, So-Na

Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra? :)

2011-04-01 @ 16:41:04
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0