Kraschad dator, vårväder och musik

Hej allihopa! :)

Usch, vad jag grämer mig över det! Hade ett par dokument och bilder som bara fanns sparade på vår ena dator och den kraschade igår. Borde har sparat (särskilt dokumenten som var på si sådär tjugo sidor i word) på usb också, men, men... Dock vet vi ju inte hur mycket/lite det är som finns kvar, men vi får hoppas att något klarade sig åtminstone!

Har varit jättevarmt här de senaste dagarna, får nog ge med mig och gräva fram vårjackan tills skolan börjar igen. Har nämligen lunkat omkring med vinterjacka jag ända tills nu. (skratt) Nu när jag kikar på termometern är det runt femton grader ute i alla fall!

Har inte mycket att berätta, det händer liksom inte så mycket när man har lov... Nå, tänkte därför göra det här till ett musikinlägg:

Diana Vickers - Jumping Into Rivers



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Elsa

Amber! Nu i helgen kommer jag inte att kunna svara, ska nämligen sova över hos O. (du vet) och kommer hem på söndag eftermiddag. Nu vet du det!

2011-04-29 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0