Ojsan...

Hej allihopa! :)

Ja, ojsan. Jag har inte uppdaterat bloggen på hela helgen! :o Men det beror på att jag har varit så upptagen, på lördagen var jag på resande fot och inhandlade bland annat mat, godis och ett par mangaböcker. På söndagen hos en kompis över dagen. En till kompis kom också och vi hälsade på kattorna där, spelade keyboard (tänk att de två glömt hur man spelar lilla blinka stjärna, men jag kommer ihåg det och lite till! :o )

Nåja, i vilket fall som helst så diskuterade vi mer om klassresan på klasstimmen. Vissa ansåg att vi skulle plocka kantareller eller fiska kräftor och sedan sälja, andra tyckte att vi skulle göra på det gamla hederliga viset och baka. (skratt) Jag själv håller mig nog till bakning, fast i så fall vill jag stå i kassan och inte baka.
På geografin därefter kollade vi på någon uråldrig film. Det visades antingen tecknade klipp med hur moln rörde sig eller en del filmade klipp som såg ganska gamla och suddiga ut... :S Den som pratade i filmen tystnade en stund efter varje grej han förklarade och man fick stirra på skärmen i tysthet i sisådär tio sekunder innan han började snacka igen... (mysko film helt klart)

Min analys av novellen vi läst på svenskan blev klar idag och jag var ganska nöjd med den. Tyvärr misstänker jag att det kanske är lite grammatikfel och liknande i den, men, men...
På franskan kom jag in i klassrummet och där satt bara franskaläraren och två andra i gruppen. Vi fick vänta en stund, men sedan bad min franskalärare mig att gå och se vart alla tagit vägen. Jag gick ut i korridoren och såg att de satt och diskuterade och inte sett att lektionen börjat. Snart satt alla inne i klassrummet och vi började på ett nytt kapitel.

Matten och engelskan flöt på och jag vet inte riktigt om det finns så mycket att säga om det.... :S

Innan jag avslutar inlägget vill jag gratta min mamma som fyller år idag! Så grattis till henne! ^^
(måste ju givetvis ha med Johnny Depp i så fall! (skratt))


//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Fin blogg! :) :)



Kommetera gärna min :)

2010-09-13 @ 18:42:12
URL: http://msvikkyy.blogg.se/
Postat av: Malin

Heej Heej! hur är det med söta lilla dig då? :D

2010-09-14 @ 18:13:53
URL: http://www.malinlandins.devote.se
Postat av: Martina

Hej!

Nu har du möjlighet att delta som veckans blogg.

Vinnaren blir utlottad på fredagen och får som pris en gratis header (gjord enligt dina önskemål)

+ blir länkad i min blogg.



Vill du delta? Klicka dig då in på denna länk: http://mangoow.blogg.se/2010/september/dags-for-veckans-blogg.html



Ha det super bra <3

mangoow.blogg.se

2010-09-14 @ 22:41:50
URL: http://mangoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0